Johanniii här

Hello pepole !
Gör exakt ingenting just nu, tycker Olivias blogg börjar bli lite tråkigt :( Är ju typ bara jag som skriver..
Tycker du borde göra en videoblogg Olivia ;) Det skulle vara sjukt nice, eller håller ni inte med mig? :D
Håller på och läser en bok också, Elsas mode. Den är skit bra, verkligen ett tips till er som vill ha något att läsa! Har ju desvärre inte lärt mig att lämna in böckerna i tid. För alltid när jag lånar så blir det försenad inlämning och då får man ju betala skuld. Så jag går alltid tid på kvällen när det är stängt och lägger det i lådan där man kan lägga böcker. För då slipper jag betala försenings skulden ;)
Johanna är kung vettu.
Sen ville jag bara säga att jag saknar Olivia sjukt mycket !
Och att jag känner för att göra om Olivias design ;) Fast det avgör ju hon :D
Kolla gärna min blogg !
http://jjohannaaxelssonn.blogg.se/
Pussar och kramar Johanna
PS: jag älskar dig Olivia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0