nyvaken och as trött ;(

vaknade nyss, fyfan, drömde sjukaste drömmen om älskling. fyfan, va hon e elak i mina drömmar kan jag lova !
jag drömde att jag, eszter, oscar och sara typ va. så skulle jag prova kläder. så hade jag en väska, som jag bad eszter hålla.och utan att jag visste det så stoppade hon nerr fett med pengar och kläder med larm på. så att jag skulle åka dit. sen lämnade eszter väskan till mig och gick ut.men jag kollade i väskan och gick till personalen och sa att någon stoppat ner saker i min väska. sen ville inte eszter ha något med mig att göra längre. för hon hatade mig. och ifall jag någonsin skulle röra dig igen så sa hon att jag skulle få rör igenom hela kroppen.

det var massor innan det. som att oscar typ bjöd mig på nå knark. en tablett asså. som man först skulle svälja. sen äta vissa saker och bajsa ut den. och sen röka xD HAHAAAAH. men eszter krossade mitt hjärta i drömmen lätt asså. och nu har jag ont i hjärtat. säkert drömmens fel ! ;o <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0