Snart så...

Hejsan!
Läste inlägget från johanna, blev kall i kroppen av att läsa det. Vem av alla på jorden har utsatt henne för den smärtan hon känner nu?. Det var min första tanke när jag hade läst klart. Jag ber om ursäkt att Olivia är i Örebro Johanna, tyvärr så får du hennes stöd genom sms och samtal via mobilen. Som jag fått använda mig ut av de veckorna jag inte fått träffa henne.
Visligen borde ni träffas och umgås, det mår ni båda bra ut av och ni har säkert en hel del att prata om.

I överigt saknar jag min älskling. Hon ringde mig idag, och hon var riktigt retaktig liksom sa exakt som jag sa, och försökte i samma tonläge med, men det lyckades du ju inte med ;)
Snart kommer du hem, och då är det min tur att åka iväg, om inte du får hänga med ofc för det hoppas jag att du får älsk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0