god morgon alla haters and lovers ! ;)

jag har typ nyss vaknat, fett chill faktiskt, sov riktigt skönt !
idag ska jag träffa eszter, ya0, sen ska jag typ färga håret, antingen idag, eller imorgon, eller på söndag, ! (;
johanna är elak, för hon garvar sönder åt mig, hon tkr jag är blond, för att msn tvinga mig att skaffa nya msn :(
som suger. haha, sen säger hon att jag är blond för att jag typ inte fatta att hon inte hade nå ljud på datorn ? :o
jag är fett skön fan, i alla kategorier oxå ;) mohaha ! så äre ! lev med skiten ! för det har jag lärt mig ;D
jag älskar seriöst mitt liv just nu ! :D

- efter 5 minuter, en annan, det står player skrivet i pannan ;)


Kommentarer
Postat av: johanna

du är blond gumman :( <3

2010-11-05 @ 14:49:10
URL: http://jjohannaaxelssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0