nu är jag hemma igen !

Då va man hemma från pappa, det blev inte riktigt som planerat, men kul vare ;)
haha, sen så känner man sig inte lite tjock, först åt vi på subway första dagen, sen köpte vi sjuuukt mkt godis, och sen nån dag efter de, så åt vi på kines restaurangen, sen idag, så åt vi på en annan restaurang, :o
sen åkte vi till pappas restaurang där vi drack en jävla massa cola, sen till frukost varje dag så har jag ätit mackor med nutella och chocklad flingor o mjölk, HAHA, och eszter hela tiden när vi prata tele "oliviaaaA? äter du godis nu igen?" . jag kände mig ju inte lite tjock då va? :o haha, och så klaga hon på att jag åt för mkt godis o sånt, så då blire att dra till gymmet på söndag? ;) det va fan länge sen jag var där :o. jag är för slarvig. och det börjar synas fan, har gått upp som fan, inte bra, måste ju komma i form till sommarn ;)
om jag nu lyckas med det, så tjock som jag är :O hahaha ! <3


kysssshej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0