johanna här

Okej, här har ni mig i egen hög person, Johanna Maria Axelsson.
Var ett tag sen, och olivia har nästan gett upp på att blogga. För att hon tycker att hon inte har något att skriva om. Men hon har det iaf bra, så ni inte tror att hon är död eller något ;)
Hon har ny flickvän också, är sjukt glad för hennes skull.. ! För ni vet ju att så länge hon är glad så är jag !
Så vill säga grattis till dom och dom är säkert jätte söta tillsammans.
Klicka på bilden så kommer ni till min blogg btw !
Kommer nog slänga upp ett inlägg här ibland, har ju en egen blogg att sköta, men ibland kommer jag även hit och skriver, ha det bra !
Puss

Kommentarer
Postat av: :)

bra blogg:)

2010-10-29 @ 18:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0