hellu :D

tjenish, sitter typ på hagagården ? ;s
vi är här med klassen, vetinte varför. men ah. det är chill. vi slipper lektioner iaf. vi ska va här i tre timmar. vi får se hure går. snacka med pappa igår iaf. och allt är chill. och på torsdag äre förhör. och btw, laddar på mobilen idag. haha. jag äger. vetinte varför. det bah är så. och igår snacka jag med johanna i telen, fan va chill det var. jag typ garva sönder. och dog. åt allt. hon hör som en jefla åsna !!
men nu ska jag fortsätta chilla gal1, ha det bäst. ;)


// O.L


Kommentarer
Postat av: johanna

jag hööör super bra ! :o

nt mitt fel att du pratar med din skåpsnyckel :s

2010-09-01 @ 21:35:33
URL: http://jjohannaaxelssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0