jag går ut med saker ni kanske inte visste. :)

nu äre såhär, att jag och eszter, är inte tillsammans, och jag vetinte om vi kommer bli det igen, och det tog slut, pga av att jag inte hade några känslor för henne längre, och sen har folk frågat hur eszter tog det. och det får ni ta med henne. jag tkr iaf att hon tog det bättre än vad jag hade trodde hon skulle göra.
och anledningen till att jag skriver det här, är för att typ alla frågar. HELA tiden, och det är rätt jobbigt.
eftersom att jag har sjukt dåligt samvete för det. så varje gång någon frågar, så får jag jätte dåligt samvete, osv.
så, så är läget just nu iaf.

idag har jag vart på stan och träffat, eszter, eszters bror,  sara, elise, robin, khim, oscar, tim, alex, har säkert glömt massa, men isf, äre bah att säga till. :) sen drog jag te eszter. och nu är jag hemma. :D awesome !


// O.L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0