johanna här !

Tjenare !
Ni får ett litet morgon inlägg eftersom att jag för första gången på två veckor ska återvända till skolan idag. Det kommer väl bli rätt gött att få träffa alla igen. Men ändå så kommer det inte bli gött.. Pga att jag är så jävla skoltrött osv. Allt det kommer väl ifrån deppreissionerna.. Men ska snacka med kuratorn, rektorn och min handledare snart om varför det är som det är så ska helt enkelt berätta att jag är så jävla skoltrött och då kommer dom helt enkelt hitta en lösning på det. Hoppas allt går vägen bara !

Sen igår fick jag höra kommentaren "går du ens på våran skola längre" Haha, det var rätt så jävla kul och få höra att folk faktiskt har undrat 
Det måste ju betyda att jag är lite saknad iallafall.

Men hoppas alla har en bra dag på skolan, jobbet eller helt enkelt hemma.
Ses någon dag ! Glöm inte kolla min blogg : www.jjohannaaxelssonn.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0