Till dig Olivia, från Johanna.

Hej olivia gumman.
Jag hade tänkt och skriva en liten sån här text till dig. En liten sammanfattning av allt vi gjort och hur mycket jag älskar dig!
Vet inte vart jag ska börja , så många ord , så många meningar som inte passar in där dom ska!
Ingen förstår det vi delar du och jag!
För vi två vi kommer aldrig tröttna på varandra, för vi är som gjorda för att vara vänner. Alltid när vi är, visst det var ett tag sen nu. Men då hittar vi på dom mest sjukaste saker. Det är det som gör att jag alltid kommer stanna kvar. För vi har alltid roligt och du har en speciell personlighet. Jag beundrar dig, för du vågar stå för dig själv och den du är. Jag har även sett dig ledsen men också glad. När du är ledsen , så gör det så ont. För jag klarar inte av att se dig sårad, för då blir också jag sårad.
När du gråter, gråter jag.
När du skrattar, skrattar jag.
När du dör, dör jag.
Jag så är det bara. Våran vänskap måste från första början vart bestämd. För du bara kom in där igenom klassrums dörren och lyste som en stjärna och det var då jag insåg "den där ängeln ska bli min vän" och se nu vart vi har tagit oss idag? Vi har tagit oss igenom mycket tillsammans och det har fått mig inse att så länge vi gar varandra så klarar vi allt. Det är helt klart att jag ska berätta om dig när jag skaffar barn!
Du kom in i mitt liv år 2007 och gjorde allt bättre och så mycket mer. Du har alltid funnits där när saker har blivit knas. Du säger alltid dom bästa saker, som alltid får mig att må bra. Att du är den jag berättar allt för och den som vet mest om mig, det är självklart!
Jag vill med denna texten försöka tacka dig för allt som du har gjort. För utan dig hjärtat, så skulle jag helt enkelt varit död. Du är min bästavän, det enda som betyder något för mig: är det vi två har! Gud gav mig en syster som är så änglalik. Så om du inte hade varit på jorden, så hade man trott att du var en ängel. Jag är så jävla glad över att ha dig i mitt liv!
För dig kan jag offra livet, hur lätt som helst, inga problem! För allt som du har gjort för mig, så är du värd vad som helst! Allt det du vill ha. Är stolt över att få kalla dig bästavän.
Först så kände vi inte varadnra, men när jag lärde känna dig. Seriöst, du är min bästavän och så ska det alltid vara!
Jag svär på allt, att du är det bästa som har hänt mig. Alla texter som jag skrivit förklarar ingenting. Texterna är ord, som inte når dit jag vill. Du är mitt liv, du är mer än mitt allt. Tänk alla dessa minnen som vi har att dela med oss av?
Tro mig , jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går. Du är min värld , du är livet jag lever. Ja, visst i början så hamnade vi på fel start. Vi snattade och klottrade och allt vad vi gjorde. Men nu har vi blivit äldre och vi båda har mognat. Men när vi är tillsammans så blir vi precis som då. Som två små barn, som aldrig får slut på ideér. Det är därför vi alltid har så jävla kul. Jag skulle inte byta ut dig mot något i världen!
För utan dig, då är jag ingenting!
Vårt första minne, det är verkligen awesome! För hur många har egentligen ett sånt minne som sitt första?
Vi snattade på ica och åkte fast. Visst kanske inte så bra, men eftersom att jag var med dig så var det bäst!
Sen andra minnet? hahah , kommer du ihåg gegga flipflopsen ? Hahha roliga tider.
Sen sommaren 2008 , den ska vi inte snacka om. Vi var thigta som fan, inget kunde skilja oss. Vi gjorde verkligen allt den sommaren! Fanns ingeting som vi inte gjorde baby.
Jag har vunnit min självsfrände, du har mitt liv i dina händer!
När jag trodde att allt var slut , så fann jag dig bästavän. Jag älskar dig så jävla mycket. Ingeting kan förklara det jag känner för dig. Så jag har ingen aning om varför jag försöker.. Känns egentligen helt meningslöst. För jag kan sitta och skriva tills jag dör om det vore så, för kommer aldrig kunna komma fram till punkten ändå.
Men jag hoppas att detta får dig inse lite iallafall. Så jag avslutar det hela med att jag saknar dig så att det gör ont och att jag älskar dig.
Jag kommer alltid att älska dig och du kommer alltid att vara allt för mig. Vad som än händer och det vet du mycket väl baby! För utan dig skulle jag inte kunna andas. Inte leva eller något. Du är mitt livs bästa vän och du kommer alltid att vara det. Du kommer aldrig att bli glömd, jag lovar! Hoppas på att vi föralltid kommer att vara vänner, för gumman du är obeskrivlig. Du skulle bara inse och förstå hur mycket som jag älskar dig.. Jag vet att jag ibland kan vara en riktig idiot och bete mig som skit. Men förlåt för det och du vet att det aldrig beror på dig utan att det är jag som är felet. Blir så glad varje gång du skickar ett sms, ringer eller bara skriver på msn. Jag får ett helt lyckorus inom mig och jag blir glad. Du är den som jag vill ha kvar hela mitt liv. Tills dagen då jag dör även längre och även i nästa liv.
Jag älskar dig/ Din Johanna Maria Axelsson
Hej olivia gumman.
Jag hade tänkt och skriva en liten sån här text till dig. En liten sammanfattning av allt vi gjort och hur mycket jag älskar dig!
Vet inte vart jag ska börja , så många ord , så många meningar som inte passar in där dom ska!
Ingen förstår det vi delar du och jag!
För vi två vi kommer aldrig tröttna på varandra, för vi är som gjorda för att vara vänner. Alltid när vi är, visst det var ett tag sen nu. Men då hittar vi på dom mest sjukaste saker. Det är det som gör att jag alltid kommer stanna kvar. För vi har alltid roligt och du har en speciell personlighet. Jag beundrar dig, för du vågar stå för dig själv och den du är. Jag har även sett dig ledsen men också glad. När du är ledsen , så gör det så ont. För jag klarar inte av att se dig sårad, för då blir också jag sårad.
När du gråter, gråter jag.
När du skrattar, skrattar jag.
När du dör, dör jag.
Jag så är det bara. Våran vänskap måste från första början vart bestämd. För du bara kom in där igenom klassrums dörren och lyste som en stjärna och det var då jag insåg "den där ängeln ska bli min vän" och se nu vart vi har tagit oss idag? Vi har tagit oss igenom mycket tillsammans och det har fått mig inse att så länge vi gar varandra så klarar vi allt. Det är helt klart att jag ska berätta om dig när jag skaffar barn!
Du kom in i mitt liv år 2007 och gjorde allt bättre och så mycket mer. Du har alltid funnits där när saker har blivit knas. Du säger alltid dom bästa saker, som alltid får mig att må bra. Att du är den jag berättar allt för och den som vet mest om mig, det är självklart!
Jag vill med denna texten försöka tacka dig för allt som du har gjort. För utan dig hjärtat, så skulle jag helt enkelt varit död. Du är min bästavän, det enda som betyder något för mig: är det vi två har! Gud gav mig en syster som är så änglalik. Så om du inte hade varit på jorden, så hade man trott att du var en ängel. Jag är så jävla glad över att ha dig i mitt liv!
För dig kan jag offra livet, hur lätt som helst, inga problem! För allt som du har gjort för mig, så är du värd vad som helst! Allt det du vill ha. Är stolt över att få kalla dig bästavän.
Först så kände vi inte varadnra, men när jag lärde känna dig. Seriöst, du är min bästavän och så ska det alltid vara!
Jag svär på allt, att du är det bästa som har hänt mig. Alla texter som jag skrivit förklarar ingenting. Texterna är ord, som inte når dit jag vill. Du är mitt liv, du är mer än mitt allt. Tänk alla dessa minnen som vi har att dela med oss av?
Tro mig , jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går. Du är min värld , du är livet jag lever. Ja, visst i början så hamnade vi på fel start. Vi snattade och klottrade och allt vad vi gjorde. Men nu har vi blivit äldre och vi båda har mognat. Men när vi är tillsammans så blir vi precis som då. Som två små barn, som aldrig får slut på ideér. Det är därför vi alltid har så jävla kul. Jag skulle inte byta ut dig mot något i världen!
För utan dig, då är jag ingenting!
Vårt första minne, det är verkligen awesome! För hur många har egentligen ett sånt minne som sitt första?
Vi snattade på ica och åkte fast. Visst kanske inte så bra, men eftersom att jag var med dig så var det bäst!
Sen andra minnet? hahah , kommer du ihåg gegga flipflopsen ? Hahha roliga tider.
Sen sommaren 2008 , den ska vi inte snacka om. Vi var thigta som fan, inget kunde skilja oss. Vi gjorde verkligen allt den sommaren! Fanns ingeting som vi inte gjorde baby.
Jag har vunnit min självsfrände, du har mitt liv i dina händer!
När jag trodde att allt var slut , så fann jag dig bästavän. Jag älskar dig så jävla mycket. Ingeting kan förklara det jag känner för dig. Så jag har ingen aning om varför jag försöker.. Känns egentligen helt meningslöst. För jag kan sitta och skriva tills jag dör om det vore så, för kommer aldrig kunna komma fram till punkten ändå.
Men jag hoppas att detta får dig inse lite iallafall. Så jag avslutar det hela med att jag saknar dig så att det gör ont och att jag älskar dig.
Jag kommer alltid att älska dig och du kommer alltid att vara allt för mig. Vad som än händer och det vet du mycket väl baby! För utan dig skulle jag inte kunna andas. Inte leva eller något. Du är mitt livs bästa vän och du kommer alltid att vara det. Du kommer aldrig att bli glömd, jag lovar! Hoppas på att vi föralltid kommer att vara vänner, för gumman du är obeskrivlig. Du skulle bara inse och förstå hur mycket som jag älskar dig.. Jag vet att jag ibland kan vara en riktig idiot och bete mig som skit. Men förlåt för det och du vet att det aldrig beror på dig utan att det är jag som är felet. Blir så glad varje gång du skickar ett sms, ringer eller bara skriver på msn. Jag får ett helt lyckorus inom mig och jag blir glad. Du är den som jag vill ha kvar hela mitt liv. Tills dagen då jag dör även längre och även i nästa liv.
Jag älskar dig/ Din Johanna Maria Axelsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0