blogga lite kanske? :)

jag ska verkligen försöka bli bättre på att blogga nu faktiskt, måste ta tag i det och hålla mina löften för en gångs skull xD
fick gå hem från skolan idag, hade en SJUUUUK mensvärk, fyfan vad ont det gjorde va fan nära på att gå under. haha, fyfan vilken dag. alla dagar har varit väldigt konstiga, har varit på ett konstigt humör, & väldigt lätt irriterad. för er som inte visste så har jag börjat på boxning, och det är väldigt kul men väldigt hård träning ;) igår va nog lätt den bästa träningen, men shit vad det känns idag xD
btw, jag drack ägg igår.. råa xD hahaha, fyhfan, vidrigt, men det märktes STOR skillnad på träningen, ;)
jaja, slänger in ett inlägg senare, och även någon låt. pppuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0