"- Det du inte vet, vet inte jag heller"

Hejsan!

Slänger upp något för er att läsa. Olivia hemma på lördag, jag åker då. Dåligt. Imorgon är det sista dagen jag jobbar. För skönt. Min handledare är lite koko i skallen, så blir skönt att bli av med henne. Den tiden hon och jag haft ihop har varit pain in the as för mig och de andra sommarjobbarna. Puh! Mycket man ville säga till henne, och göra. KLICK BAM BOM. Skulle det låta om vi gjorde det ;)
Men pengarna flödar in, kompis det gå bra nu, kompis de går bra nu! 40.000 är summan beräknad att komma på. Härligt. Mycket kommer slösas bort på älsk tror jag.

Hoppas ni får ha det bra nu, annars ät en brago! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0