Flickvännen skriver!

Hej!

Mitt första inlägg på Olivias nya blogg, trodde hon skulle sköta uppdateringen ganska bra själv men nix pix. Istället får jag och Johanna sköta det. Det är nästan som vi äger Olivias blogg. :D
Hoppas ni mår bra, jag är inte en av dem som gör det just nu. Fick veta en obehaglig sak idag men någon dag måste man släppa taget och så strular det med mina föräldrar. De är de mest underbara, och ändå ger jag inte det dem förtjänar.

Saknar Olivia, vi har en månad och en vecka idag. Tiden har gått väldigt fort, jag älskar henne mer och mer för varje sekund när jag möter hennes läppar, hennes blick, ser hennes leende och hör hennes underbara skratt.
Hitta kärleken, det är en av de bästa dagarna ni kommer få uppleva i livet. Jag vet. Har hittat min, och kommer aldrig släppa henne. Känner redan nu att hon är den rätta. Och hon kom, förändrade och jag föll för hennes positiva iniativ inom livets alla vinklar.

Jag är som ett kontroll freak, vill veta vad hon gör, var hon är hela tiden. Jag satt och fundera om jag skulle pilla in en sändare i hennes mobil för att se var hon är hela tiden. Jag skratta åt idéen det är självklart något jag aldrig skulle göra. Då liknar vi mer ett gammalt par på 50 som inte litar på varandra och tror den andra träffat någon annan för den aldrig är hemma. Ger henne space, så mycket som hjärtat tillåter i alla fall. Min hjärna säger alltid ja till alla älsklings idéer men det är hjärtat som vet om det är fel. Man kan säga Min hjärna är djävulen och mitt hjärta är ängeln :D

Nu kommer vi inte få ses på en vecka, och ännu en till för mina föräldrar drar med mig mitt i ingenstans där man kan göra ingenting. Om inte älskling får hänga med då, för det vill jag. Jag älskar dig Olivia Anna Lindroos!
Och alla Olivias läsare vi ses snart igen för snart när ni minst anar det ;)

e'jun ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0