förlåt ..

förlåt för att jag är dålig på att uppdatera men vetinte vad jag ska skriva om, om ni tkr jag är dålig på att uppdatera så får ni fan komma med något jag ska skriva om isf.
jag kan väl börja såhära att jag kollade runt lite idag på internet och hitta världens bästa blogg verkligen. och de var min egna :D haha , jag skoja inte ens ;)
igår blev jag anmäld *:( för vad säger jag inte.ni som vill veta får fråga. typ smsa o fråga eller nå. tänker nt säga till vem som helst lix. men anyway,
jag tycker homosexuella & bisexuella är coola, att dom vågar stå för vem dom är osv. (:  
och jag hatar dom som trakasserar homo & bi - sexuella. det är sååå lågt.

aja, ska dra nu, kyss, smek & fingerlek ;) hhahah.

btw, jag älskar eszter junghagen ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0