goddagens !

tjenix, då är man hemma, har vart hos pappa. fast det vet ni redan, för Eszter skvallra för er ;) hehe
dom äger fan min blogg, alltså johanna o eszter.  hahha. men orkar inte o har inte tid med bloggen fan ;o
men hos pappa så åkte jag först lastbil -.-' sen så blev det att åka cross, awesome. olagligt dessutom. olagligt är alltid bäst, HAHA! nu känner jag mig sådär lite tuff ni vet, ;)
vet att min blogg sucks. för jag sköter den dåligt osv, men jag har ju mina underbara eszter o johannna som räddar bloggen ;) bloggens räddare lätt ! utan dom två. så hade blgogen varit HELT värdelös fan (:

jag älskar dig johanna, bästavän, syster, gammelmormor, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0