johanna här

Olivia Anna Lindroos.

Nu när denna sommaren är slut så har vi känt varandra i exakt 3 år. Visst det kanske inte låter som så mycket, men för mig är det. Hade jag inte träffat henne, du hade jag varit död för exakt 3 år sedan.
För det var år 2005 mitt liv hamnade på fel banor och allting blev skit. Så allt gick neråt och år 2007 var jag på väg till nederlag och ville bara ta livet av mig. Men då, sommaren 2007 så träffade jag denna underbara männsika. Som fick mitt liv att vända, jag kunde se ljuset och jag visste bara att det var här för mig. Att leda migrätt. Men sen efter att vi gjort jävligt dumma saker och mycket med polisen och sånt. Vad ska jag säga lixom, vi var små och båda 2 hade livet på helt fel väg. Så fick hon flytta till sin pappa istället. Tillbaka till Örebro, dit därifrån hon kom. Visst blev jag glad för hennes skull för hon trivs ju så jävla bra i Örebro.. Men kan inte säga att min själ blev lika glad. Ännu en gång rasade mitt liv, min vardag allting bara brast på några få ynka sekunder.Ännu en gång. Nu har vi inte träffats och umgåtts sen förra sommaren och det tär på mig. Så jävla hårt, för du är den som fortfarande gör att jag lever. Behöver inte ens prata med dig eller något, bara tänka på dig och våra sjuka minnen så mår jag alltid lite bättre. Du är den första jag vänder mig till när jag behöver, den som vet mest om mig någonsin. Du är den första som får höra mina bra nyheter och även dom dåliga. Du är den mest perfektavännen man kan ha, den bästa helt enkelt. Kan svära på allt att om jag inte träffat dig så hade jag seriöst varit död! Gumman, du är det bästa som hänt mig och det finns ingen annan.
För mig är du allt och som jag säger till folk när jag pratar om dig, det är att du går före allt. Du går före vad som helst. Jag lovar!
Du ska också veta att när jag pratar om dig, det är då jag skryter mest! Jag känner mig stolt över att du är min vän. Eller vän, nu skoja jag allt. Du är inte min vän!
Du är som mycket mer, du är min syster.
Behöver inte säga mer än att jag älskar dig egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0