men tjenish ! ;*

ja hejhej, förlåt för att den gamla bloggen bara togs bort sådär. hoppas ni förlåter mig ? ('aa
men inatt tillbringades natten hos älskling. för mysigt. och på onsdag så har vi en månad, fan va gal1 nice.
man anyway, igår så va jag och älskling med sara, och bea. det var trevligt värre. sen drog vi hem till eszter. det var typ för mysigt. och föresten jag har slutat rökt. fast det går sådära. men det är tanken som räknas. och jag är på god väg tkr jag. eller vad säger du älskling ? ;)
och idag, så drog jag och eszter upp på stan. och hon skulle ha en jävla kebabrulle. och ja fyfan. men ändå. vi har träffat jätte roligt folk idag ivf. men nu orkar jag fan inte skriva mer för har inget att skriva om. så bye bitches.



smekkiz


Kommentarer
Postat av: johanna

jag älskar dig Olivia <3

2010-08-01 @ 23:30:02
URL: http://jjohannaaxelssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0