Olivias girl here! :D

Hejsan!
Olivia är borta hos sin pappa och har det trevligt tror jag, hon har åkt lastbil tydligen, det är fett skönt att åka i såna (misstolka inte) men jag tycker det i alla fall. Hon tyckte det var tråkigt! Sen snacka hon om att hon skulle åka cross, I wounder if she did that, she nerver tell.... (;
Nu ser jag på tv, bara massa crap, det är lördag och ingenting på tv det är skandal! Brukar alltid vara något som ögonen kan kolla på.
Läste johannas inlägg om pierca sig. Det är ens eget val, och om man ska ha något så ska man sköta det. Själv har jag haft i läppen, och ögonbrynet. Nu har jag i näsan och ett annat ställe, haha. Olivia hotade med att ta hål i läppen om jag tog hål i näsan där fram så man ser ut som en tjur. Så, det blir inget sånt för min del. Sedan om älskling tar hål i läppen så skulle jag få problem att kyssa henne, jag tycker inte om när saker är ivägen för läpparna. Har man för mycket piercings på ett och samma ställe blir det ändå bara fult, och alla passar inte i det.

Imorgon så får jag se om älsklingen vill ses, har inte sett henne på två dagar, så får vi se vad vi två kommer hitta på. En film kanske i den varma sängen, och utan för fönstret så tar hösten sig till liv. Hon kanske har något planerat det åter står att se.

Olivia lindroos, jag älskar dig, glöm aldrig det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0