vänta bah

vänta bara din lilla horunge ! så fort jag får tag på dig, så ska du dö ! när du ligger där blodig på marken, ska jag fortsätta slå ! tills du inte orkar skrika längre, du kommer inte hinna känna någon smärta. för det kommer vara över för dig snabbt, kan jag lova. jag är beredd, jag är redo. är du ? jag är beredd att göra allt för att få se dig ligga på marken, blodig, sönderslagen, av mig ! jag är redo att göra det oxå ! vissa snackar, andra gör ! du snackar skit som fan, du säger till dina fucking äckliga hor kompisar att du ska slå ner mig, att du är starkare än mig, osv, men haha fuck that, både du & jag vet att det är jag som kommer slå, & att det är du som kommer ligga där på marken. det blir inte svårt att få ner dig. du kommer inte va redo på det. när du minst anar det, så smäller det. hårt oxå. trust me bitch, you going down. du vet, att när jag har bestämt mig, så äre så det kommmer bli. det vet både du & jag, right ?

du vet vem du är äckelunge !

hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0