wakkkiiee wakkiiee !

som rubriken lyder. VAKNA ! :D haha
ni borde va vakna & pigga 11:32 ? eller, har jag fel ?
fan har tänkt på förr när jag låg och sov till typ 3-4. det var tider det ! :)
men vafan man sover ju bort hela dagen ? :o jag sover inte alls så mkt som jag egentligen vill, nuförtiden sover jag till typ 9, 10, 11. :o varför sova bort hela dagen? vi ska snart åka. :( bäverbajs. vi ska till lexand (stavning)
haahh,vetttefan va det är för ställe men ah. kommer sakna alla. speciellt älskling ! saknar sönder henne redan nu. vi har ju inte träffats på 1 vecka. sen så ska jag vara utan henne 1 vecka till ! :o kunde inte ens träffa henne när vi hade en månad :( för att jag va magsjuk, fittsak. sen hade jag utegångsförbud. pga visssa saker. ehm :p

men alla får va sjukt sociala på sms oså. annars lär jag dö :( <3

eszter, du är mitt allt, jag älskar dig, nu & föralltid ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0