mitt liv är som taget ur drama böcker .

Tjenish !

jag sitter & bara chillar med musik vid datorn dåra, skönt. jag har pluggat, så har inte kunnat träffa någon idag.
skoldagen var chill, som fan, ämnesfördjupning första lektionen, fett chill, sen materia, matte, lunch, demokrati, sen sista lektionen var idrott, gah, hatar idrott, på riktigt !
lix dom driver med mitt liv.. dom tror serri att jag bah ska göra fett mä armhävningar? haha nooo way.
jag lever mitt liv, utan armhävningar.. tack, man får sega muskler, och det är inte något jag vill ha, :)
+ att det är extremt jobbigt, usch.. jag vet att jag är lat (; hehe.

imorgon blir det att träffa eszter, ska bli kul. Hon får mig alltid på så grymt bra humör, när allt är kefft.
Jag har ingen aning om vad vi ska göra, men deed kanske ? (; chilll.

jahapp, men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva allltså.


livet är hårt, men jag kämpar ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0