random inlägg

asså är det bara jag som hatar alla jävla fucking emosar?
det ända dom gör är att klagar på sina jävla liv, och att allt är så dåligt och det går inte att göra något åt det, och att det aldrig kommer bli bättre. klart det inte blir bättre när ni bara sitter och tror att alllt löser sig av sig självt ?
sen det här med att skära sig, fyfan. det är så jävla töntigt så det finns inte. visst har jag oxå skärt mig. men mer på skoj, för det är kul. och då va jag fan mindre. finns inget värre än när folk bara "jag har skärt mig". för seriöst, jag orkar inte bry mig, det är ett stort tecken på uppmärksamhet bah. hatar sånt. och alla som ljuger om allt. usch
hatar folk som ljuger, det är det värsta jag vet, bokstavligen. Finns inget värre ! sluta sitt på arslet och tyck synd om er själva? börja göra något åt saken någon gång. för jag orkar inte höra på snacket. att folk mår dåligt hit & dit. visst alla mår dåligt någon gång. men vissa säger att dom mår dåligt för uppmärksamhet, och det ska va något varje jävla dag. sen säger dom att det aldrig blir bra osv. JAG BARA HATAR DET !

ja, jag är fett arg! Olivia goes wild. svar: - jaaa !

det va inte riktat till någon speciellt.

hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0