det började då

shit johanna, det du skrev, fick tårarna att rinna. är helt mållös. vetinte vad jag ska skriva/säga/göra.
tårarna bah rinner, såå sjukt söt äru !

nu vet jag inte vart jag ska börja, för att förklara min kärlek till dig bästavän !
jag minns första gången vi typ va med varandra. jag minns allt ! när jag mötte dig vid siljouren.
då jag hade mina blåa gympa skor, haha ! och du hade din cheep monday tröja. sen började vi gå hem till mig.
senare tog vi min cykel och cykla upp och snatta på ica, HAHA, och vi var så keffa att vi åkte fast oxå !
lite charmigt faktiskt. sen som sagt, 08. då vi var tighta som fan. precis som du sa. det var ett sjuuuukt bra år.
jag saknar dig. saknar våra underbara dagar. om jag så fick träffa dig en sekund så skulle jag va lyckligast i världen just nu kan jag lova. gör allt för dig. allt för att du ska må bra. ingen kan förstå sig på vänskapen vi faktiskt delar. det är så sjukt underbart att ha en vän som dig ! vi bor långt ifrån varandra.. tyvärr. men vår vänskap är hur stark som helst. och tillsammans klarar vi verkligen allt ! vi två. genom hela livet. livet ut !
jag älskar dig högt !
för typ 3 år sen. kände vi knapp varandra. men kolla nu. 3 år senare vet vi allt om varandra !
vi känner varandra hur bra som helst. vi kan läsa av varandra hur enkelt som helst. vi förstår alltid varandra.
jag älskar dig. är hur glad som helst att jag har dig.

JAG ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN, även kallad johanna axelsson ! <3

Kommentarer
Postat av: johanna

älskar dig mest !

2010-09-20 @ 12:17:58
URL: http://jjohannaaxelssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0