om jag valt en annan väg, hur kunde det gått ?

försöker lösa mina problem, men inget blir som jag vill, och allting går bara fel.
jag vet hur det känns att aldrig komma någon vart.
jag lever här, i en försvunnen värld.

du borde ha fattat vinkeln, du borde ha fattat det jag sa.
livet går upp och ner, men inte bara för mig. det är mkt som har hänt,
men nu har jag bestämt mig.

jag ska spela mina kort rätt, och hålla huvet högt. inte hålla på med nå fucking brott, 

 livet är hårt men jag kämpar ändå, jag tror på mig själv, och jag ska nå mina mål.


Kommentarer
Postat av: A L E X A N D R A ' ~ adlh.blogg.se

finns alltid sötnos, de vet du!<3

2010-09-07 @ 14:52:15
URL: http://adlh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0